Barnmat..

Igår va ja som sagt hemma hos mamma på tjejmiddag, de va jätte trevligt :)
Maria kom förbi en stund på kvällen o sen gjorde vi sällskap hem.
Kände natten till igår att ja höll på att bli dålig och igår hos mamma slog de ut.
Usch, förkyld o bara jätte seg. Lite feber också men inte mycket..
Åt min vanliga "sjukmat" som jag alltid äter när ja e sjuk, lax med potatis i örtsås barnmatsburk och några potatisar till haha.
Det enda ja kan äta när ja e sjuk, i stort sett iaf. Dem gångerna ja inte har så mycket matlust.. haha, sjukt!
Men men, känner mig lite bättre nu :)
Ska nog snart hoppa ner i ett varmt bad, ta en alvedon och lägga mig i sängen.
Wanessa har inte blivit sjuk, tur. Hostat lite bara men bara väldigt lite så de e nog ingen fara.

Imorgon får vi se vad vi hittar på, mamma har sagt att hon kan ta Wanessa om ja o älsklingen vill gå ut o göra något bara vi två men vi får se imorgon hur ja känner mig.

Nä. nu ska ja titta runt lite innan ja badar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0