Underbart!!!

Jobbat min sista dag nu, helt UNDERBART!!!
Så himla skönt, men har nog inte fattat riktigt än.. kommer kännas om typ en vecka eller så.
Men men, iaf .. helt underbart :D
Nu vill jag bara att allt ska bli fixat här hemma!!
Måla, lägga golv och fixa med alla småsaker,,
Det kommer bli såå fint när allt är gjort, men de e ganska mycket som ska göras .. men men, nu har jag ju hela dagarna :p

Just nu ligger jag bara på soffan och slöar mig..
Älsklingen har spelning ikväll så e själv nu.
Imorrn blir de schalger hos mamma :)
Vi blir några stycken så de ska bli jätte trevligt.
På dagen ska ja kanske till stan med mamma, eller kanske shoppa lite med Abbi, får se hur vädret är och när vi vaknar ;)

Jag tror att vi bestämt oss för ett namn nu, Wanessa.
Igår berättade jag för Maria också att  hon ska bli gudmor, hon blev jätte glad och började gråta min lilla maria.
Kommer bli världens bästa gudmor :)

Blir nog IKEA någon dag också och handla lite saker..
Imorgon får jag nog vaggan också, så skönt att man börjar få hem lite utav alla bebis saker också så man vet vad man har ;)
En massa kläder har vi iaf!

På söndag går jag in i vecka 30, redan!
Herregud vad tiden går fort..
Jag har fortfarande bara gått upp 2 kg men bebisen växer som den ska.
Men som min bm sa så kommer jag nog lägga på mig lite nu när jag inte jobbar, slösar inte riktigt lika mycket energi då.

Nä, nu snackar jag bara en massa skit.
Ska ta och göra mig nån macka och lite te kanske..?!
Ha de så bra...

Pussen

Kommentarer
Postat av: Ema

Gud vad roligt gumman! Det närmar sig! Vad roligt att Maria är gudmor :-) och måste påpeka att Wanessa är ett fint namn!! :)

2009-05-17 @ 16:47:27
URL: http://emskling.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0