Sol!!

Åh vilket underbart väder vi har haft idag!
Varit ute och solat med Maria i hagaparken, sen va i solna centrum, skytteholm och efter de åkte jag till mamma en snabbis.
Nu är jag hemma och jag är heeelt slut.
De märks att solen får en o bli trött, men man ska inte klaga ;)
Skulle vilja städa lite här hemma men vet inte om jag orkar.. men kommer nog fixa lite iaf.
Funderar på om ja ska äta något om en liten stund också, är inte speciellt hungrig egentligen men lite småsugen på nåt.. aja, vi får se.
Imorrn är de mors dag och ja ska ha picknik med mamma, mormor o några andra.. de ska bli mysigt :)
Men nu ska ja kolla runt lite på nätet efter ett jätte gulligt armband till småbarn som jag såg för nån dag sen, hoppas jag hittar de igen =)



Jag vet att jag typ halvblundar, ser lite drogad ut haha.. men såhär stor e magen nu..
Såg ut såhär idag innan solning i hagaparken! =)

Kommentarer
Postat av: Tina

ååh vilken fin bild gumman :)

2009-06-01 @ 21:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0