Regn.

Guud va de regnar ute!
Det är så mysigt att ligga i soffan och titta på tv under min varma filt och höra hur de regnar, det verkligen smattrar mot fönstret.
Skulle vara ännu skönare om ja va ledig imorgon men men.. får hoppas på att det kanske är lite bättre väder då =)
Ska snart gå och lägga mig i sängen tror jag för ja e väldigt trött..
Idag har jag inte gjort så mycket, va i Solna centrum en stund och sen har jag bara varit hemma och tagit de lugnt.
Imorgon är de som sagt jobb och mamma ska komma och hälsa på, sen åker vi därifrån tillsammans och hälsar på morfar.
En vecka kvar på jobbet nu, UNDERBART!
Bara längtar tills allt är i ordning här hemma.
Ska fixa allt nu när ja inte kommer jobba.
Nä, nu gäspar jag som bara den.. dags för sängen.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0