Försäkringskassan.

God morgon!
Är väldigt trött idag och usch vilket hemskt väder det är ute..
Sitter just nu i kö hos försäkringskassan,   "du är på plats 182 i kön..." herregud.
Men de verkar gå ganska så fort iaf.
Dem har ju krånglat med min havandeskapspenning, har fortfarande inte fått besked och den ska börja gälla nästa vecka :S
Jaja, vi får se va dem säger...
Skulle vara skönt att gå o lägga sig igen och speciellt med tanke på vädret men när jag ändå är uppe kan jag lika bra passa på att göra något.
Det kanske blir IKEA men vi får se, inte så kul att åka dit själv men vi får se..
Annars blir de väl bara tillo städa hemma.
Men men, vi får se va ja hittar på.
Nu ska jag göra mig lite frukost.

"Du har plats 144 i kö.."
Jippie de går lite framåt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0