Sweet Peace

Just nu ligger jag på soffan, är ganska så trött så det är skönt att ligga o vila.
Va hos barnmorskan igår, har väldigt dåliga blodvärden så nu är det järntabletter som gäller..
Inte så konstigt att jag är trött heeeeela tiden och inte har nån matlust, bara mår illa när jag ska äta.
Ett halvt kilo har jag gått upp, och det är bara magen för man ser på mina ben och armar att jag har gått ner.
Men men, det ska väl bli bättre nu när jag får bättre järntabletter.
Går in i vecka 23 imorrn! :D
Tiden går så himla fort, herregud!

Imorgon ska jag jobba 13-19.. skönt pass!
Sen ska jag hem och jag och älsklingen ska ha en liten pratstund om lite allt möjligt =)

Sitter och tittar lite på nätet på barnsaker, såg en helt underbar elektrisk babysitter idag i centrum.
Satt och läste lite om den och blev ännu mer kär i den nu haha.
Den kostar 2000, så den är inte billig.. men vi får se.
Såg att man kunde tävla om den så vi får väl se ;)

Nu ska jag snart äta lite godis eller mackor med oboy och läsa mina mama tidningar!  :D
Lilltjejen sparkar på bra därinne nu och Maria fick känna idag me :)
När älsklingen kände första gången tyckte han att de va lite läskigt haha, men då sparkade hon verkligen hårt.
Nä, nu ska jag gå till köket =)

Pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0