Rött.

Sitter vid datan och gör vad, jo kollar barnvagnar såklart haha..
Finns en fin emmaljunga till salu nu, som jag är lite sugen på men vi får se.
Jag har lust att gå ner till Solna centrum, titta lite och kanske äta lunch.. ska kolla om jag får med mig älsklingen annars kanske jag tar en tripp själv.
Annars idag blir de nog lugnt för min del, ska fixa hemma och så som vanlgt.. USCH!

Färgade ju håret igår också, ville ha de lite ljusare men blev en röd/brun färg när jag väl va där istället.
Den blir lite rödare än jag hade tänkt mig haha.. men det är helt okej.
Det är mest precis uppe på huvudet som det är RÖTT. På längderna är de jätte fint.
Kanske tar ett kort lite senare och lägger upp :)
Nu ska jag fixa mjig klart och röra mig mot centrum tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0