Löööördag

Har precis ätit frukost nu och ska snart sminka mig.
Tog bilder på allt igår men hittade inte sladden så de får vänta lite ;)
Idag ska jag träffa mamma nere i Solna centrum för hon blev också sugen på att titta på alla rea saker haha..
Sen får vi se om ja ska åka och titta på en vagn eller inte, hittade den på blocket.. billigt och bra men det är en till innan mig som ska titta på den så vi får se om hon köper den eller inte.
Det är iaf en svart kronan vagn, men alla tillbehör i stort sett för enbra peng :)
Jag har alltid tyckt att kronan varit väldigt snygg men vet inte om jag är 100% på att jag vill ha en vagn med 4 stora hjul.. men vi får se hur de blir :)

Nu ska jag iaf fixa mig klart här innan jag ska gå :)
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0