God natt.

Kom hem för en liten stund sen efter en mys kväll hos min Maria :)
Ligger nu i sängen och är helt slut, hela min kropp värker och är tung.. usch!
Varför tror alla att bara för att jag är liten, inte har gått upp så mycket i vikt och så.. då tar alla för givet att ja har mått bra hela tiden och att jag mår bra. Det gör jag inte!
Sluta tro det..
Det är inte så kul att höra de hela tiden, "gud så liten du är" .. det är nu man vill höra att man e stor haha.
Jaja, man ska inte klaga för de finns dem som har de mycket värre men jag har absolut inte haft de bra bara för att ja e liten.

Nä, slut på klagandet.
Imorgon ska jag hem till mormor, träffa morbror och kusin och sen ska vi hämta spjälsäng och skötbord från mammas kompis som jag ska få :D
Skulle få lite bebiskläder också från morbror :D
Det ska bli roligt.
Annars blir de nog rätt så lugnt imorgon.
Men nu ska ja sova iaf.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0