Efterlängtad!

Jag kan inte förstå att du snart är här hos oss, i våran värld.
En människa som ligger i min mage, som är med mig i allt jag gör varje dag!
Det är helt otroligt att du snart kommer ut därifrån och ska få leva med oss.
Du är så efterlängtad, jag kan inte beskriva det!
Jag vill bara se hur du ser ut., veta vem du är!
Åh, det är en otrolig känsla att vara gravid. Det är så mäktigt.
Att jag får uppleva de här med min älskade A är underbart, jag kan inte bli lyckligare.
Tänk när vi ligger alla tre i sängen och myser, ååååh!
Självklart är de inte bara mysiga stunder men jag tror mer än säkert att dem bra stunderna väger upp alla "dåliga" stunder.
Jag längtar så mycket efter dig.
Få köra barnvagnen, visa upp dig, pussa på dig och bara titta på dig!
Att man kan älska en människa så mycket som man inte ens har träffat e ofattbart egentligen.


Men du får gärna stanna där till 20 juli iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0