Varmt?! :(

När de va så svalt ute så passade jag på att åka till stan och titta lite i affärer, hittade tyvärr inget roligt konstigt nog.
Träffa mamma en liten stund och följde med upp till hennes jobb.
Sen kom älkslingen in och mötte mig för att äta lunch och titta runt lite.
När vi va på väg hem blev de helt plötsligt jätte varmt igen, jag som tyckte att de va såååå skönt innan haha..
Menmen, la mig i sängen när jag kom hem och vilade och somnade faktiskt.
Vaknade för en 45 minuter sen helt svettig men de va så skönt att få sova lite för sov ju så lite inatt.
Nu ska jag snart gå och handla något att äta och sen städa så fort solen har gått ner..
Vi har ju sol i sovrummet på morgonen, vardagsrum på dagen och kök och vardagsrum på kvällen så inte konstigt att våran lägenhet blir heeeelt varm.
Imorgon blir de ännu "värre" väder, strålande sol och 29 grader. usch haha.
Jag ska nog ligga i ett isbad hela dagen imorrn :p
Sen till helgen ska de bli lite svalara så då passar jag på att fixa här hemma.
Imorgon ska jag nog också göra de i den mån jag orkar, kanske blir att jag går och lägger mig och solar eller något också.. vi får se.

Nu ska jag sluta snacka skit och gå och köpa mig något att äta istället =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0