Utomlands!

Guuuud va jag vill åka utomlands!
Bo på hotell, äta god mat, ligga och sola och bada i havet!
Ååååh så underbart.
Blir ju tyvärr inte så i sommar men har lite resor inplanerade.
Ska åka på en weekend med mamma, men de blir nog lite senare för hade tänkt att älsklingen ska få vara med bebis då så de får vänta ett litet tag.
Kanske Thailand i vinter.
Förhoppningsvis Rom med älsklingen framåt hösten.
Och kanske någonstans med mamma och mormor framåt hösten också, vem vet?!
Ner till pappa ska jag också, förmodligen i början på oktober.
Så lite resor finns de ju planerade, men inget bokat.
Jag älskar ju att resa!!

Jaja,nu ligger jag i sängen och bara slöar.
Ska nog sova om en liten stund.
Veckan som kommer nu blir de bara en massa fix här hemma!
Några småsaker ska jag ju göra också men de viktigaste är att allt ska bli klart här hemma tänkte jag.

På tisdag ska jag träffa mormor och då ska vi åka och titta på en hund till henne.
Det ska bli jättekul och jag hoppas att mormor köper den.
En vuxen liten hund är de, perfekt för mormor. Hon behöver det sällskapet, så vi hoppas att hon och hunden passar varnadra ;)

Men nu ska jag titta runt lite på internet innan de e läggdags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0