Pissigt humör.

Mina tankar går fram och tillbaka när de gäller de här med lägenheterna!
Jag blir tokig.
Vill bara lägga mig ner och störtböla men vad hjälper de?
Jo, jag mår lite bättre precis efter de kanske men de är ju ingen lösning på problemet direkt.
Usch, jag bara vill att de ska fixa sig  NU!
men men, vi får väl se vad som händer.. jag kan inte göra så mycket mer än de jag gör, ingenting i stort sett.
Hmm va skumt allt låter haha..
Längtan till Grekland har jag också, som fan!

Längtar efter dig min bebis också, har ingen aning om hur du ser ut, hur du är som person men ändå så längtar jag sjukt mycket efter dig. Men stanna gärna till iaf. minst 26 juli ;)

Nu ska jag äta lite kvällsmat, macka och någonting innan jag ska lägga mig i sängen och titta på någon film.
Jag känner verkligen att idag har inte varit min bästa dag, riktigt pissigt humör så lika bra att gå lägga sig och hoppas på att man vaknar upp lite gladare imorgon.

Det blir vad man gör de till, självklart.
Men ibland kan man inte göra allt man vill :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0