Ikea?! :D

Ååååh, pratade precis med mormor.
Ska snart röra mig hem till henne.
Kanske, förhoppningsvis så ska vi till IKEA.
Finns ju en bokhylla där som jag vill ha men som jag inte har köpt än för ja har tänkt att kolla om det är något mer stort jag vill ha eftersom jag måste ha hemkörning.
Men nu är ju min morbror här och han har en stor skåpbil så om jag och mormor får med oss dem till IKEA så köper jag den så kan han köra hem den till mig :D
Åååååh jag skulle bli såååååå glad då!
För då blir vardagsrummet verkligen helt klart.
Men som sagt, inte säkert.. vi får se men ska försöka övertala honom :p

Nu ska jag sminka mig innan jag rör mig.
Vill komma iväg så fort som möjligt isf.

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0