:D

Japp, igår blev de som sagt en tripp till IKEA och Babyland.
Köpte bokhyllan på IKEA och på Babyland blev de madrass till vaggan och en saccosäck till bebis :)
Jätte fina!
Sen kom älsklingen hem på kvällen... åååh de va så mysigt att få krama o pussa honom!
Vi sov hos mamma inatt eftersom att vi inte kan sova i sovrummet än.
Men idag ska jag göra iordning i gästrummet så vi kan sova där inatt för imorgon ska ja fixa klart i sovrummet :)
Just nu tittar jag på tv.
Ska snart städa iordning lite här och sen ska jag träffa Linda en liten stund.
Vet inte riktigt vad vi ska göra men blir väl säkert att fika, kanske älsklingen vill följa med också.. vi får se.

Nu ska jag fixa ltie här innan jag ska pussa på baby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0