Coco Pops?

Precis satt mig ner på soffan nu, eller rättare sagt slängt mig i soffan haha.
Helt slut.
Klar med köket iaf och halvklar med vardagsrummet..
Men såååå skönt att få lite ordning hemma!
Ååååh, helt underbart.
Vill nästan inte sova haha.. vill fixa hela kvällen!
Men de orkar jag inte :p
Ska snart kolla på filmen :)
Men den slutar ju ganska så tidigt så får se om jag kanske fixar lite efter den också.

Imorgon på dagen ska jag möta mormor en stund för min morbror, hans tjej och min lilla kusin kommer och hälsar på.
Innan de blir de väl att fixa här hemma såklart haha..
Måste hem till mamma en snabbis också eftersom ja inte va där idag..
Sen blir de hem och fixa, laga mat och sen kommer älsklingen!!! :D :D

Nä, undra om man ska ta lite coco pops kanske... de va ett tag sen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0