Bara..

Håller på och gör mig iordning nu..
Jag och älsklingen ska åka hem till en killkompis och vara där idag. Ska bli kul :)
Har sovit skönt inatt, wihooo!!!
Så underbart.
Skönt att det inte är sol idag också..
Det är "tråkigt" väder men som sagt, jag klagar inte..

26 dagar kvar - Inte många dagar kvar tills du kommer älsklingen.
Du behöver inte komma alltför tidigt för allt är inte klart här hemma än men du behöver inte vänta för länge heller ;)
Du får gärna komma på ditt bf eller någon dag efter för då e mamma/mormor tillbaka från semester också.
Hur som helst e du välkommen när du själv känner för det.
Vi väntar på dig och ska älska dig som vi aldrig älskat förut.
Din pappa och jag längtar, vi har nu fixat med alla dina saker förutom några småsaker.
Vi känner hur du knuffas och sparkas hela tiden, helst på din pappas huvud när han har huvudet på magen.
Vi vill så gärna se hur du ser ut och vad du är för en liten filur :)

Nu ska jag göra mig klar och sen gååå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0