Babbel

Har sovit ganska så bra inatt, vaknat en massa gånger men ändå sovit skönt.
Men är ganska så trött efter alla gånger jag vaknat, men men så e de :)
Pratat med Maria på skype eftersom hon är i Ryssland, skönt att få prata lite med henne.
Sitter just nu på soffan och tittar på sjukhuset.
Ska snart locka håret, och fixa lite här hemma.
Sen ska jag nog åka till babyproffsen och hämta ut gratisboxen och sen hem till mamma för att fira henne.
Eller om jag tar gratisboxen imorgon, vi får se.
Ska ju köpa lite tårta också i centrum så de blir lite fram och tillbaka, jaja nu snackar jag bara skit haha.. vi får se hur jag gör :)

Nu e de bestämt att älsklingen ska till norge också, åker på söndag och e borta en vecka.
Mamma åker på fredag och e borta i två veckor.
Maria e borta.
Alla e borta haha..
Hoppas bebis vill stanna inne ett tag till och inte bestämmer sig för att komma för tidigt.
Alla kommer ju hem innan bf så bara hon inte kommer alltför tidigt så ;)
Men de här va ju bestämt innan så :)

Men nu ska ja locka håret för de tar ju lite tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0