Aj :(

Knappt sovit någonting. Har så ont "i rumpan", typ vid svanskotan så de e helt sjukt.
Kan inte sitta, kan inte ligga på rygg, vaknar när ja ska vända på mig.. ååh jag blir tokig.
Igår fick jag nog och bad älsklingen kolla hur de såg ut där eftersom jag själv inte ser. De va rött.
Sökte på internet och så, de verkar som att de kan vara en cysta.
Usch, så nu har jag ringt vårdcentralen och fått läkartid 10.30 så får vi se vad dem säger.
Sjukt ont gör de iaf.

Jaja, nog om de för tillfället.
Igår blev de en heldag ute, så skönt!
Låg i skytteholm och njöt av solen hela dagen i stort sett.

Idag blir de läkarbesök, fix hemma och sen lite ärenden och sen på kvällen hem till mammas kompis och sover antagligen kvar hos mamma inatt.
Underbart att de e molningt och jag väntar bara på att de ska börja regna så de blir svalt ute.

Men nu ska jag försöka resa mig upp från liggande till sittande och äta lite frukost.
Hör av mig senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0