Konstigt?

Jag vet att jag inte har skrivit på jätte länge men de känns så konstigt.
Det känns inte som att jag har en bebis i magen men ändå så tror jag att den finns där haha.
Jag har ju ingen mens och två grav test kan inte visa fel hoppas jag :P
På fredag ska jag på ultraljud så då får vi se hur allt står till, magen växer inte så mycket heller.
Men men, man ska inte oroa sig i onödan.
Men som sagt på fredag blir de ultraljud, jag VET att det är en tjej.
Abbi har sagt att det är en kille eftersom att han vill ha en kille men nu tror han också att det är en tjej.

Nu är jag hemma hos mamma och ska snart äta så jag får återkomma.
Blir nog på fredag efter ultraljud :)

Pussen

Kommentarer
Postat av: Ema

Du hade en bra känsla där tjejen ;)

2009-02-20 @ 16:34:35
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0