Tröttis

Äntligen har sessan somnat!
Vi somna igår vid 2 och sen vild halv sju vaknade hon och ville äta, gav henne mat men hon kunde inte somna om.
Hennes mage som krånglade, så hon somnade till men började gråta nästa på en gång heeeela tiden.
Nu har hon fåttömma magen lite så nu känns de nog bättre, så nu sover hon.
Men jag är trött haha.. ont i huvudet har jag också.
Aja, nog om barnbajs i bloggen nu även om stor del av mitt liv för tillfället handlar om de haha.

Ska snart gå upp och äta lite frukost och göra mig iordning medans hon sover och sen blir de att gå ut med hunden och sen bvc.
Tror att jag kanske går ner till Solna centrum lite innan bvc och tittar lite.
Efter bvc vet jag inte riktigt vad jag ska göra, beror väl lite på hur trött jag är.. kanske ska träffa Sofia.
Vi får se :)

Igår så vad jag i centrum med mamma en stund sen gick vi upp en liten stund till mormor och därifrån åkte jag till min farbror och mina kusiner.
Dem hade med sig presenter till Wanessa från farmor och farfar i grekland.
Herregud när jag skulle hem såg jag ut som värsta packåsnan, fullt med saker på hela vagnen haha.. men hem kom jag till slut men det tog ett bra jävla tag!!

Nä, nu ska jag sluta snacka skit.. märker att jag är övertrött haha.
Hungrig är jag också så nu blir de frukost ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0