Ny vecka, nya tag

God morgon!
Ny vecka, nya tag.

Nu ligger jag i sängen och ska snart gå upp och äta frukost, är riktigt hungrig faktiskt.
Sen blir de lite städning med älsklingen och klockan 4 ska jag möta Maria i stan.
Vi ska gå runt och titta lite tills Natalia slutar för då ska vi nog gå och fika, MYS.

Imorgon blir de bvc också, ska bli kul att se hur mycket sessan har gått upp nu.
Det va ett tag sen vi va där så de ska bli spännande :)
Nä, men nu ska jag gå och göra min frukost innan städning!

Hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Pety

Jaa hehe :D jag har faktiskt Vanessa med enkelt V som namnförslag om jag får en dotter.. inte för att vi känner varandra men det känns nästan fel att döpa min dotter så nu när jag läser din blogg då och då, haha!

2009-08-24 @ 11:33:34
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/
Postat av: Pety

Hahah gulligt av dig :) men ärligt det blir nästan så när man läser andras bloggar att man nästan inte vill/vågar döpar sitt barn till samma haha även fast man funderat på namnet för längesen liksom :P

2009-08-24 @ 20:09:46
URL: http://oktoberbebbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0