God natt

Kom hem för ungefär en timme sen och nu myser jag o Wanessa i sängen.
Vi va hos mormor och åt middag ikväll, mysigt.
Annars idag så mötte jag mamma i Solna centrum, gick runt där lite, åkte till mamma och så kom mammas kompis förbi och sen blev de hem till mormor :)
Sessan va vaken i 6 timmar i streck idag!! Så nu e hon trött, hon har precis ätit lite så nu kommer hon nog sova gott :)
Iof sover hon alltid  bra på natten och är vaken rätt så mycket på dagen, men 6 timmar i streck har hon nog inte varit vaken innan.. 4 timmar brukar de nog vara.
Men men, jag klagar inte.. hennes rutiner är helt okej. Sover på natten och vaken på dagen ;)
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. ska nog städa här hemma och försöka ta de lite lugnt men känner jag mig själv rätt så lär jag väl gå ut någonstans iaf.
Men vi får se imorrn, är så himla trött så får se hur jag känner mig imorrn.

Nu har vi prel. bokat en resa också, Egypten två veckor på ett all inclusive hotell.
Konstigt nog blir de här min och älsklingens första resa tillsammans, det ska bli underbart!

Nä, nu ska jag fixa mig för natten och kanske städa lite i rummet.
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Ema

Oh vad kul med en resa, åker ni ensamma eller med lillan?? =)

2009-08-31 @ 19:45:18
URL: http://emci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0