Fredag! :D

Sessan ligger och vrider och vänder på sig i vaggan, hon tittar runt och runt hela tiden.
Hon har sovit bra inatt iaf förutom att hon inte har velat somna om nu på morgonen men nu ser de ut som att hon e på väg att göra de.
Igår va vi på bvc, vi har ju fått springa där ganska så ofta nu eftersom hon stog stilla i vikten ett tag.
Började med ersättning och nu har hon gått upp 160 gram på 3 dagar så det är jätte bra! :D
Så nu är hon 49 kort och 2800gram ungefär.
Så hon är fortfarande liiiiiten!

Idag ska jag åka in till stan och titta lite i affärer, hoppas på att älsklingen vill följa med..det blir lite roligare då.
Samart och Liam kanske skulle till stan också :)
Sen ska jag upp till mamma jobb en stund och efter de ska vi nog åka ut till mammas kompis och grilla.
Det blir trevligt :)

Jag är sååå hungrig men vi har ingen frukost hemma så nu ska jag faktiskt gå och handla mig en riktigt god frukost!
Hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0