Första natten utan Sessan

Fixat lite hemma nu, blir så fint med väggorden :)
Ska visa er senare när de är typ klart :p
Snart ska jag packa ner lite saker, sessan ska ju sova borta för första gången.
Min mamma ville så gärna vara barnvakt när jag ska ut ikväll så de får hon =)
Mys för mig och älsklingen att sova själva inatt!
Kommer sakna henne men de ska ändå bli skönt att få komma ut och släppa loss lite.
Nu ligger hon och myser på pappas bröst, sötnosar!

Nä, nu ska jag packa ner lite saker o så innan ja ska röra mig.

Kommentarer
Postat av: unique

Kändes det tufft att lämna henne och saknade du henne enormt när hon var borta?



Jag tror det är viktigt att lämna bort sitt barn så tidigt som möjligt. Om så bara för någon timme.

2009-08-30 @ 15:33:43
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0