Fixartagen

Sorry att de inte blir så mycket skrivande men jag har så svårt att hålla mig hemma så blir inte så mycket tid framför datan :p
Idag har jag varit i centrum med Sofia o Liam..vi åt lunch och tittade lite i affärer.
Nu e jag i fixar tagen här hemma igen..
Köpte lite väggord idag och ska köpa plastfilm och göra om köksluckorna! :D
Det kommer bli fint när allt e klart..
Snart ska jag röra mig mot mamma, vi ska kolla på resa till thailand i vinter :)
Blir middag där också och så.. MYS.

Imorgon ska jag faktiskt gå ut, första gången sen jag blev mamma!
Ska bli skönt att få komma ut, dansa och bara släppa loss lite!
Nä, nu måste jag röra på mig..
Hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0