=)

Ligger just nu på soffan med förvärkar och tittar på tv.
Förvärkarna är så obehagliga :(
Är ju bara i vecka 25 men har läst lite att det e ganska så vanligt att dem kommer såhär tidigt, men ska prata me min bm iaf nästa gång ja ska dit eftersom både mamma och mormor va på väg att föda på tok för tidigt.
För de vill vi inte :)
Har varit hemma hos mormor idag med mamma, vi åt och hade de trevligt :)
Imorgon vet jag inte riktigt vad ja ska göra, träffa Nina tror jag :)
På söndag är de jobb igen, då e sjukskrivning slut. Har ju fortfarande ont i armen, inte lika ont men de känns fortfarande så vi får väl se hur de går.

Vill lägga in lite bilder men har inga på datan just nu.
Ska lägga upp bilder så fort jag har lagt in dem på datan.
Men nu tror jag att ja ska göra en macka och titta lite på tv :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0