=D

Nu har jag träffat Linda i centrum och städat klart hos mamma..
Väntar bara på att diskmaskinen ska bli klar och sen beger jag mig mot nästa hem som ska städas ;)
Fy fan! Jag vill verkligen inte gå hem och städa haha.. de ser verkligen för jävligt ut.
Men Men, de måste ju göras och det blir inte mindre stökigt om jag väntar ;)
Det är ju så skönt när det är gjort.
Eftersom att jag är ensam hemma också så är de bara o sätta på musik o städa gärnet :D
Älsklingen gick för en liten stund sen, han skulle iväg och spela nån turnering.
Ikväll har han spelning också så ja blir ensam ikväll men det är lugnt, ganska så skönt.
Ännu mer tid till att städa ;)
Hoppas att min arm orkar bara, känner redan att ja har fått ont men ja får ta lite pauser.
Jag har ju flera dagar på mig att städa eftersom jag e sjukskriven hela veckan :)

Nä, nu ska ja titta lite på tv och kanske äta något innan jag ska hem och ta tag i nästa ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0